טופס לאבחון בית הנופש אנא השתדל למלא אותו בהקפדה... טופס אבחון בית נופש שלב 1 מתוך 7 - פרטים 14% שם המתחם(חובה) טלפון(חובה) אי מייל(חובה) שם בעל המתחם כתובת המתחם וותק פעילות בשניםמספר שותפים/עובדים בעסק ותחומי אחריותאחוזי התפוסה? אמצע שבוע/סופ"ש? נקודות בידול של המתחם? גורמי עוצמה / חולשה מתחרים מרכזיים האם יש שפה גרפית למתחם? האם יש שפה במתחם? מה הנרטיב של המתחם? 5 פרמטרים המהווים את הבידול (USP) של העסק מ1-10 עד כמה היום הלקוחות תופסים את המתחם כמותג?Please enter a number from 1 to 10.האם יש מיקום ייעודי ב-WAZE אילו מוצרים/שירותים קיימים? איזה מוצרים משלימים יש למתחם? כמה אחוז מהלקוחות הם לקוחות חוזרים? מתי נעשה עדכון מחירים אחרון? איזה חבילות נופש קיימות במתחם? האם יש מוצרים המתאימים לקהל היעד? איזה מוצרי UPSALE וקרוסייל קיימים במתחם? האם קיימת תוכנית שיווק לשנה/ רבעון/ חודש קדימה? באילו ערוצי שיווק המתחם פועל? מה הRWN (סיבה למה עכשיו) לסגור כרגע? פעילות במדיה דיגיטלית? קיימת פעילות מכירות אונליין ? איזה DATA BASE קיים? כמה מתוך ההזמנות שלך הם הזמנה עצמית? מתי צולמו תמונות שיווק בפעם האחרונה? כיצד מזמינים היום ? שיטת / מודל מכירה? אחוז המרה מכל קרן שיווקית? מי מבצע את המכירות בפועל? יעדי מכירות חודשיים / יומיים? שיפור מיומנויות ואימון מכירות? גיוס והכשרת אנשי מכירות? CRM מחיר ממוצע לסגירה? (APPM) מה ייחשב הצלחה בשנה הקרובה? מה צריך לקרות כדי שזה יתממש? מ1-10 עד כמה אתה מרגיש שמתחם הנופש שלך ממצא את עצמו? למה לא יותר?Please enter a number from 1 to 10.מ1-10 עד כמה אתה מרגיש שמתחם הנופש שלך מעניק לך את איכות החיים שאתה רוצה?Please enter a number from 1 to 10.האם אתה מרגיש שאתה בעודף מאמץ במתחם? למה? מה מונע ממך להשיג את יעדים אלו? סיכוםהמלצות